Öğrenci İşleri Ofisi, öğrencilerin kayıt anından itibaren mezun olana dek iletişimde olacağı bir birimdir. Öğrenci işleri ofisini, öğrenci belgesi ve benzeri belgelerin başvurusu ve hazırlanması, akademik konularda sorularınızın çözümlenmesi ve ders programları hakkında bilgi alma amaçlı ziyaret edebilirsiniz. Ofisimiz hafta içi her gün 8.30-12.30 ve 13.30-17.00 saatleri arasında öğrencilerin ve öğrenci adaylarının hizmetine açıktır.

İletişim
Öğrenci İşleri Ofisi
Tel: +90 392 228 41 62 Dahili: 115/116
 
Öğrenci belgesi/Askerlik tecil belgesi ve benzeri belgeler için nasıl başvuru yaparım?
Öğrenci işleri ofisine gelip ‘öğrenci belge talep formu’nu doldurun. Öğrenci bilgilerinizi doldurduktan sonra, formun altındaki listede talep etmek istediğiniz belgeyi ve kaç adet istediğinizi belirtin. Belge ücreti için muhasebe ofisinden ödeme karşılığında alacağınız makbuz ve doldurduğunuz form ile öğrenci işleri ofisine geri gelin. Talep ettiğiniz belgeyi ERTESİ GÜN SAAT 13:30’DAN SONRA alabilirsiniz.
 
*Acil durumlar için talep edilen belgelerin aynı gün içerisinde verilmesi mümkün olmayabilir.

Yeni öğrenciyim, nasıl kayıt yaptırırım?
Doldurulup imzalanmış başvuru formunuzla beraber 12 adet fotoğraf (yakın zamanda çekilmiş), orjinal diploma (lisans ve önlisans için lise; yükseklisans için üniversite), kabul mektubu, orjinal pasaport (giriş çıkış belgesi veya mühürü ile), ikametgah  belgesi, ülkenizden sabıka kaydı ve KKTC'deki bir hastaneden alınmış sağlık raporunu öğrenci işleri ofisine getirin. Eğitim harcı ve kayıt harcı ödemesi makbuzlarının fotokopisi alındıktan sonra kaydınız öğrenci işleri ofisi tarafından yapılacaktır.

Ders seçimini nasıl yapacağım? 
Ders seçimleri internet üzerinden, öğrenci sisteminden yapılacaktır. http://obs.akun.edu.tr adresini ziyaret edin; kullanıcı adınız ve şifrenizi kullanarak sisteme giriş yapın. Şifrenizi öğrenmek için Öğrenci İşleri Ofisine ve ya Bilgi İşlem Ofisine gidebilirsiniz.

Önünüze açılan dersler havuzundan seçiminizi yaptıktan sonra ‘Danışman Onayına Gönder’ linkine basınız. Daha sonra, danışmanınızla yüzyüze ya da e-mail aracılığıyla iletişime geçip sorularınızı sorup işleminizi sonuçlandırabilirsiniz.
Sınav sonuçlarınızı ve derslerle ilgili ayrıntılı bilgileri kendi portalınızdan takip edebilirsiniz.